Buss nr.4

Hej,
Om nu statsbuss nr.4 inte går ifrån Gullmarsplan så skulle jag rekommendera att ta bort tiden för när bussen går. Tror att ni slipper förvirring och bittra människor☺️.
Mvh
Fredrik

Kommentarer

  • Jag håller med, min gissning är att SL aviserar den för att de som vet / förväntar sig att den ska gå inte ska sakna den i resultatet.

    Tack!
    Johan Berg Nilsson