Buss

Tis den 24/3-2020
Västerby .  Buss 551 skulle komma vid kl.14.31  och kl. 14.51. Har inte kommit. Är den inställt?
Max L

Kommentarer

  • Kan hända att SL har ställt in den med kort varsel vilket kan hända vid t.ex personalbrist eller trafikhändelse. Sker det med kort varsel tar det tyvärr ett tag innan det reflekteras i informationen från SL. Hoppas så klart att den dyker upp snart.
    Johan Berg Nilsson