Buss 755 stannar vid Södertälje stadshus

När man skall åka från Södertälje (tex Strömskog) och mot Stockholm missar programmet att buss 755 stannar precis vid Södertälje Centrum pendeltågsstation på en hållplats som heter Södertälje Stadshus och föreslår i stället att man måste åka till köpmannagatan och gå därifrån vilket är helt fel.....

Kan ni fixa detta - jag och många med mig åker dagligen denna rutt och felet är super irriterande.

Magnus E