SL Reseplanerare: Ej optimalt förslag mellan Södertälje Strömskog och Stockholm C

Om en sökning görs mellan Södertälje Strömskog till Stockholm C ger SLs reseplanerare API följande reseförslag:

  • Buss 755 till Köpmangatan
  • Gå till Södertälje Centrum (~670m)
  • Pendeltåg 36

Detta förslag är ej optimalt då det innebär både längre resa och gångväg. Det optimala är istället följande.

  • Buss 755 till Södertälje Stadshus (hållplatsen innan Köpmangatan)
  • Gå till Södertälje Centrum (~300m)
  • Pendeltåg 36

Bifogad fil:

Kommentarer

  • Det där ser onödigt ut. Vi tittar på det. Förmodligen några gånglänkar som behöver justeras.

    //Sofia