Buss 744

Hej. Upptäckte att buss 744 från Huddinge centrum mot balingsnäs lördag 8 dec enligt appen skulle gå 1533. Men på listan i busskuren går den kl 1538. Inget jätteproblem bara noterat. För övrigt en jättebra app!

Cristian

Kommentarer

  • Hej, tyvärr kan SL inte leverera realtid fullt ut i reseplaneraren. Men tror att det är på gång.
    Tack!

    Johan Berg Nilsson