Buss 152 Mot Liljeholmen

Hej, nu har appen visat fel tid i många månader. När kan den komma att uppdateras så att jag inte missar bussen?
Jenny Hillevi Larsson

Kommentarer

  • Så ska det såklart inte vara, vilken station och tid gäller det? Om du har exempel på felaktiga tider vore det toppen med.
    Johan Berg Nilsson
  • Det är vid Storgatan det inte funkar. På väg mot Liljeholmen. Från Liljeholmen är nästan aldrig ett problem. Har bussbolaget problem eller är tiderna bara olika i era tidsscheman månne?
    Jenny Hillevi Larsson