Betala smsbiljetter ifrån Sthlms-appen

Hej,
Två gånger har det hänt nu att jag använt mig utav Sthlms-appen för att köpa en smsbiljett utan att det dragits ifrån mitt konto eller att jag fått en faktura. Det enda som händer är att jag en månad senare får en påminnelse faktura med påslag. Hur gör jag för att betala?!
Mvh
Caroline

Kommentarer

  • Hej, köp görs via SMS och ej genom appen. Kontakta SLs kundtjänst eller Klarna om där är problem vid köp. Appen STHLM Traveling gör varken köp eller skickar SMS. Appen länkar endast till en SMS app med de delar som krävs för att genomföra ett köp förvalda.

    https://sl.se/sv/kundservice/

    Johan Berg Nilsson