Bästa alternativet saknas

Mellan Norrtälje och Edsbro, båda i Stockholms län, (och sedan till Knutby i Upsala län) går buss 808, som på denna sträcka kör på uppdrag av SL. Den tar ca 30 minuter, men finns inte som alternativ när jag söker. Där kommer bara alternativ med bussar nr 6XX upp. De tar väsentligt längre tid. Varför är det så? Kan ni åtgärda det

Mikael von Otter

Kommentarer

  • Hej, tack för rapporten!

    Det verkar som att 808 endast kör på vardagar. Söker jag för gårdagen får jag upp den här bussen.

    Om detta inte stämmer så gör jag gärna en felanmälan på det.

    Se bifogade skärmdumpar.

    Bifogade filer:

    Johan Berg Nilsson