Av/på-knapp

Hej
Det skulle vara bra med en "fjärrkontroll" till störningsingsinformationen. Både av/på och att styra intervallerna. För att styra batteriåtgången.
Använder appen varje dag med stor tillfredsställelse annars.

Anders Berge

Kommentarer

  • Hej, den här funktionen är eftersatt och jag hoppas släppa en rejäl uppdatering till den i en kommande version. Tack!

    Johan Berg Nilsson