Appen visar inte alla båtavgångar

Hej, Appen verkar sakna en hel massa båtavgångar mellan ropsten och Nacka strand. T.ex går sista båten kl 17.20 ikväll men SLs app visar att båtarna fortsätter gå  hela kvällen.

Linda Megner

Kommentarer

  • Hej, jag tycker att det ser ut som att även SL visar att sista båten avgår 17.20.

    Johan Berg Nilsson
  • Ja du har rätt. Enligt SL appen. Enligt SL hemsidan går det dock massor. Jag ska försöka ringa dem för att höra vad som är rätt. Återkommer om jag får svar!
    Linda Megner
  • SL svarar i sin chatt att det är fel på appen inte på hemsidan. Att båtarna går senare alltså. Jag kommer åka dit ikväll och kolla.
    Linda Megner
  • Tack för att du kollade, all info i appen både SLs och i STHLM Traveling kommer från SL. Tråkigt att de visar olika information i olika kanaler. Hoppas att du hittar en tur iaf.
    Johan Berg Nilsson
  • Jo, jag förstår. Det är helt klart hos SL felet ligger. Nu (kl 22.50) sitter jag på båten från Ropsten till Nacka strand så den går onekligen. Jag har påpekat felet till SL . Förhoppningsvis uppdaterar de! Tack för en bra app förresten!

    Linda Megner
  • Tack, jag gör en felanmälan med.
    Johan Berg Nilsson