Appen syn inte på skärmen längre?

Hej,
senaste uppdateringen gjorde så att appen inte längre finns med bland resten av apparna,men är installerad.Blev någon fnurra när den uppdaterades om det kan vara det?
Provade att installera av och på,men den är fortfarande inte synlig?
Annars fungerar appen jättebra och används flitigt.

Marica

Kommentarer

  • Hej, vilken version av android och telefon har du? Kör du en alternativ launcher kanske? Kan du testa om den dyker upp när man skapar en genväg på hemskärmen?

    Johan Berg Nilsson