Appen

Hej, SL-appen har jag använt länge, men plötsligt gick det inte att betala med swish där, och går inte ens att lägga till mitt kort där. Jag får beskedet att enheten inte är kompatibel med appen. Jag har en Samsung. Ska det vara så?
Karl

Kommentarer

  • Hej, i den här appen STHLM Traveling är det inte möjligt att köpa biljetter. För SLs egna app får jag hänvisa till deras support. Hoppas att det löser sig.
    Johan Berg Nilsson