Appen har börjat krascha

Appen kraschar hela tiden. Ena stunden  står det att det är en bugg, nästa gång står det att jag ska rensa cachminnet, tredje gången står det att jag ska sätta appen i viloläge. Är det min mobil eller har ni problem med appen.
Har fungerar bra för det mesta innan det här, har haft den i flera år.
Lisa Östling

Kommentarer

  • Hej Lisa, vad tråkigt att höra. Det är inget jag har noterat själv. Kan det vara att du möjligtvis har väldigt lite minne kvar i din telefon? Appen behöver spara viss data på enheten så om det är skralt kan något liknande som du beskriver hända.
    Johan Berg Nilsson