appen funkar inte längre

Sedan någon uppdatering tillbaka så kan jag inte söka längre. Kan mata in hållplatser, men sen går det inte att söka. Det finns så att säga ingen sök knapp att trycka på, och enter/radbyte fungerar inte heller.

Joakim

Kommentarer

  • Hej ledsen för sent svar. Knappen finns antingen längst ner eller högst upp till höger, detta beror på skärmstorleken. Tack!

    Johan Berg Nilsson
  • Nancy
  • Hej, tack för att du säger till. Tyvärr har det varit störningar hos SL under större delen av dagen vilket påverkar appen.
    Johan Berg Nilsson