Appen fungerar inte!

Vad är det som händer? I många veckor nu, månader, fungerar inte hållplatsikonen i appen. Man kan inte se färdmedel för en viss hållplats. Detta gör att jag inte ser bussar dit jag ska då jag kan välja 3 olika hållplatser där jag bor. I slutändan missar jag bra färdmedel och kommer sent till saker för att jag väljer fel hållplats att vänta vid. Vad är problemet och kan det fixas? Annars är appen helt oanvändbar för mej och jag kommer sluta använda den. Vet att många med mig är frustrerade över detta gigantiska problem.

Camilla Zacharias

Kommentarer

  • Det är 2:a dygnet inte appen fungerar. Kan ni fixa problemet så fort som möjligt.
    Hälsningar Maria
    Maria Saastamoinen
  • Hej, tack för att du säger till där är ett fel i kopplingen till SL. Jag har felanmält det, tyvärr så räknar jag inte med att det kommer åtgärdas under helgen.
    Johan Berg Nilsson
  • Es el segundo día que la aplicación no funciona. ¿Puedes solucionar el problema lo antes posible?
    saludos maria
    Inés
  • Es el segundo día que la aplicación no funciona. ¿Podrás solucionar el problema lo antes posible?
    saludos maria

    Inés
  • Det är andra dagen som ansökan inte fungerar.  Kan du lösa problemet så snart som möjligt?
    hälsningar Maria

    Inés
  • Förhoppningsvis kommer det lösas under morgondagen.
    Johan Berg Nilsson
  • Ok tack
    Inés
  • Hej, varför appen inte fungerar?
    Olgica Diklic
  • Hola, no se porque no funciona... hago lo de siempre para poner donde estoy y donde quiero ir... y no se ven las salidas de los autobuses, gracias

    Inés

  • Hej, jag vet inte varför det inte fungerar... Jag gör som vanligt att sätta var jag är och vart jag vill åka... och bussavgångarna syns inte, tack

    Inés