anslutning till 70.

Hej! När jag söker på hur jag ska åka till ks/karolinska vägen kommer aldrig förslaget tåg 10.15-10.36 och sen buss 70 10.40 upp. Trots att man alltid hinner. Är det för att det är lite tid emellan? Går det inte då att lägga in en varning. Kort mellantid sitt längst fram i tåget. Eller nått.

Tracy Petersson

Kommentarer

  • Hej, troligtvis är det precis som du säger. Under "Fler val" går det att klicka i "Jag kan gå till en annan hållplats..." men den vald föreslås även i vissa fall snabbare byten.

    Johan Berg Nilsson