Alternativa resvägar

Varför visas alternativa resvägar, framförallt då alternativa slutstationer, även fast man inte valt det?
Jag vill inte se någon annan station än den jag valt att åka till.
Sjukt irriterande! :/

Lovidora

Kommentarer

  • Hej, informationen i appen baseras på de resultat SL ger tillbaka, tyvärr kan jag inget annat göra än att visa det som ges tillbaka. Tack.

    Johan Berg Nilsson