Alternativ cykel / bil

"Det går nu att jämföra resor med kollektivtrafiken med att gå, cykla eller ehh köra bil."
Enkel fråga bara :Var hittar man dessa alternativ?

Fredrik

Kommentarer

  • Hej,

    De ligger ovanför förslag från kollektivtrafiken. För resor till från stationer/hållplatser krävs det dock att man gör en ny sökning för dessa platser.

    Tidigare versioner hade inte position sparad för hållplatser och de har inte migrerats över till ha automatiskt för tillfället.

    Johan Berg Nilsson
  • Tack för svar. Men jag kan ändå inte hitta dem. Bifogar två skärmdumpar.

    Bifogade filer:

    Fredrik
  • Är det från en widget/genväg möjligtvis? Eller är det samma om det är en helt ny resa? Det räcker inte att välja en plats från historiken för tillfället, de måste sökas på nytt. Jag tror jag kan lösa det via apiet visserligen för att undvika det här.

    Johan Berg Nilsson
  • Jo det var en resa från historiken. Jag söker oftast via den.
    När jag nu söker en helt ny resa kommer alternativen cykel /bil upp som de ska på skärmen
    Tack för snabb återkoppling!

    Fredrik
  • Ja det är lite halvklumpigt gjort av mig, min tanke var att det kunde ge en lite långsammare utrullning av den här funktionen men tror det förvirrar mer 😀 ska se om jag kan fixa så att det kommer med för alla i nästa version.

    Tack!

    Johan Berg Nilsson