444 stannar inte för avstigning vid Londonviadukten

Skrev in att jag ville åka från slussen till londonviadukten och fick som förslag att ta 444 11:06. Gjorde det och bussen stannade först i Henriksdal. Ringde SL och dom sa att föraren gjort rätt. Alltså är det fel på appen.

Carina

Kommentarer

  • Hej appen ger exakt samma förslag som du får på SLs hemsida. Däremot händer det ofta att de direkt skyller på appen istället för att titta på vad folk faktiskt har anmält är fel.

    Ledsen för det här, varifrån åkte du så kan jag göra en anmälan med.

    Tack!

    Johan Nilsson
  • Men oj, ser nu från Slussen. Men som sagt samma buss finns listad hos SL.

    Se skärmdump, jag gör en anmälan med.

    Tack!

    Bifogad fil:

    Johan Nilsson
  • Tack

    Carina