Vill föra över alla uppgifter om kurser till en excelfil

Hej,
Har ett system, Hilti ontrack där vi lägger in alla kurser som alla våra anställda har genomgått.
Systemet håller reda på utgångsdatum och allt, så vi undrar hur vi för över era uppgifter till detta?
Kan era uppgifter läggas tex  i en excelfil eller hur gör vi?
Ulf

Kommentarer

  • Hej Ulf,
    Om du klickar på Kurser då du har loggat in så finns det en knapp Generera CSV, sedan Ladda ner CSV.

    Där har du en Excel-fil på alla användare och kurser. Så det beror på om erat system kan importera data via en excel-fil?
    Support