Hur vet jag vilka kurser som krävs för att besöka industrier?

Hej!

Hur vet jag vilka kurser jag behöver göra för att komma in hos en specifik kund?
Anonym

Kommentarer

  • Hej!

    Under Anslutna industrier listas alla anläggningar som är anslutna till SSG och vilka kurskrav de ställer på sina entreprenörer:

    När en administratör tilldelar en kurs finns också möjligheten att välja vilken anläggning användaren ska besöka, och man får då information vilka kurser som gäller som tillträdeskrav där.

    Du kan också se till att kostnadsfritt ladda ner appen SSG On Site för att se vilka krav respektive anläggning ställer och om du uppfyller dem.

    Är du ändå osäker på vilka kurser som du ska genomföra rekommenderar vi alltid att du själv tar kontakt med anläggningen.

    Sofia Supportadministratör
    (Uppdaterad )