I appen står det att företaget ej är registrerat i SSG Supplier, vad innebär det?

I appen SSG On Site står det att vi inte uppfyller kraven eller att vi inte är registrerade i SSG Supplier? Vad beror det på?

Jörgen

Kommentarer

  • Hej Jörgen!

    Vissa anläggningar ställer krav på att deras leverantörer ska vara registrerade i tjänsten SSG Supplier.

    SSG Supplier är en digital tjänst för automatiserad leverantörsbedömning, där ni som leverantör lämnar era uppgifter så att beställaren kan se att ni uppfyller deras leverantörskrav inom till exempel inom kvalitet, miljö eller ekonomi.

    Du hittar mer information gällande tjänsten och hur du registrerar ert företag här: SSG Supplier

    Sofia Supportadministratör