Vem ska gå SSG utbildning?

Hej, Vi har underentreprenörer som gör installationer åt oss.
Är det dom som måste registrera sitt företag och gå utbildningen?
Anne

Kommentarer

  • Hej Anne,

    Tack för din fråga.

    Det beror på vem som vill stå för kostnaden om tex SSG Entre Grundkurs behöver tilldelas.

    Ska de själva betala för kursen så behöver de registrera sitt företag.

    Ska ni stå för kostnaden så kan ni lägga till dem som användare kopplade till ert företag.

    Sandra Holmlund Supportadministratör