Hur vet jag vem som är min administratör?

Hej,

Hur vet jag vem som är administratör för ett företag?
Jonas

Kommentarer

  • Hej Jonas!

    Om du är en befintlig användare och behöver veta vem som administrerar dig hittar du denna information under "Mina inställningar". Där kan du se vilka företag du är kopplad till, samt vem som är administratör.

    Om du ännu ej är en registrerad användare och behöver veta vem hos din arbetsgivare du ska kontakta kan vi hjälpa dig att ta reda på detta snabbaste och enklaste sättet är då att kontakta oss på 060 14 15 10. Vi har öppet mån-fre 07.00-16.00, med lunchstängt 12.00-13.00.

    Sofia Supportadministratör