Vad är skillnaden på de olika Entré utbildningarna?

Hej, Vad är skillnaden på "Entré Grundkurs +företagsnamnet" och "Entré +företagsnamn"?
Det ena innehåller fler frågor?
Ann

Kommentarer

  • Hej Ann,

    Om jag förstår din fråga rätt så har vi en grundutbildning som heter endast "SSG Entre Grundkurs", det är en kurs som alla anslutna industrier har som tillträdeskrav.

    Vissa anläggningar har utöver den, en lokal kurs som de vill att man ska genomföra innan man får tillträde hos dem.
    Sofia Supportadministratör
  • Två frågor:

    1.Man har ju olika gällande kurstider. Måste man göra en ny grundkurs om den gått ut ,om man ändå har kortet och inträdens kurs till arbetsplats fortfarande är gällande?

    2. Varje gång man beställer ny grundkurs kommer nytt kort- vad heter förnyelse av kurs utan nyttkort?
    Anna
  • Hej Anna!

    1. Ja, kurserna behöver förnyas när de löper ut. När man visar kortet hos en anläggning görs en slagning mot de kurser som krävs.

    2. Detta stämmer ej, kortet är personligt och så länge man inte specifikt beställer ett ersättningskort gäller samma kort hela tiden.

    Vänligen,
    Joel