Underleverantör och personalliggare

Hej,

Om man registrerar en underleverantör i sin organisation, vad händer då om en arbetsplats använder SSGs personaliggare?
Stina

Kommentarer

  • Hej!

    Eftersom du som entreprenör också måste bemanna projektet som anläggningen (arbetsplatsen) kopplat upp er mot ser ni till att denna person också bemannas upp. Enligt SSG systemet kommer han då också tillhöra ert företag.
    Petra Sahlén