Kan man se vem som tilldelat kurs?

God morgon!
Kan man se vem som tilldelat en kurs till en av våra användare?
Annelie

Kommentarer

  • Hej Annelie,

    Nej, som administratör kan du inte se vem som tidigare tilldelat kurs.

    Välkommen att ringa in till oss på supporten så kan vi hjälpa Er vidare med det.
    Support
  • Hej, kan jag tilldela en och samma person olika kurser samtidigt?

    Jessika
  • Hej Jessika,

    Ja det stämmer. Vid tilldelning av kurs får du först välja vilken/vilka kurser du vill tilldela användaren och därefter väljer du vilken/vilka kursdeltagare du vill tilldela kurserna till.

    Support