Hur ser jag vilka som är användare i Supplier?

Vill veta vilka som är användare i tjänsten?
Anonym

Kommentarer

  • När du loggar in i SSG portal  hittar du i menyn till vänster rubriken Användare.
    Klicka på den för att se alla användare från din anläggning/organisation som har åtkomst till SSG Supplier.

    För att ta bort användare klickar du på namnet det gäller och sedan på Koppla bort användare. Önskar du lägga till en användare klickar du istället på Bjud in användare.

    Support
    (Uppdaterad )