Supplier: Vart är kopplingarna?

Jag har tidigare fått mejl om att skicka kopplingsförfrågan.
Nu har jag fått mejl om att jag ska skicka och godkänna anslutning.

Vad menar dom?
Anonym

Kommentarer

  • Hej

    Vi har bytt namn från Kopplingar till Beställare.

    I menyn till vänster hittar du olika rubriker bland annat Beställare.

    Här listas alla beställare som är anslutna till SSG Supplier. Ni ansluter ert företag till de beställare ni önskar genom att skicka en förfrågan om anslutning till en beställare alternativt godkänna en förfrågan från en beställare.

    Det är först när en anslutning är upprättad som beställaren kan bedöma er som leverantör utifrån informationen ni lämnat i kravformulären under Krav i menyn till vänster.

    När en beställare gjort en bedömning av er som leverantör så förändras statusen till Godkänd alternativt Underkänd.
    Support