Supplier: Mejl om försäkringsbrev

Jag får mejl om Försäkringsbrev. Jag har laddat upp dom under Mina dokument.
Anonym

Kommentarer

  • Hej
    Mejlen du fått gäller dom allmänna krav dokumenten ( fd. frågeformulären) som ni måste uppdatera varje år. Du måste gå in under Krav för att uppdatera era uppgifter. Observera att summan för försäkringsbrev, ansvarsförsäkring, liknande anges i siffor ej bokstäver.

    Under Dokument (fd Mina dokument) är endast dokument som inte är allmänna krav. Tex extra kollektivavtal, heta arbeten dokument etc.
    Support