Hur ser jag SSG-nummer på personal på andra avdelningar?

Hej

Jag behöver komma åt ssg nr för personal på andra avdelningar
Mathias

Kommentarer

  • Hej!

    Om du behöver se deras accesskortnummer behöver du lägga till dem som användare på din avdelning via en inbjudan,
    Användarna själva kan också se sitt accesskortsnummer på sitt fysiska accesskort eller när de är inloggade.
    Support
  • Hej
    jag har anställt en kille som har ssg ,Hur kommer jag åt hans kortnummer?
    Han gick ssg utbildningen på företaget han jobbade åt tidigare
    Mikael
  • Hej,

    Du kan bjuda in honom som användare till ditt företag. Då profilen är kopplad till personnummer så kommer hans uppgifter följa med.
    Erika Elmqvist
  • Hej
    Jag skall hyra in några killar från en annan firma. Hur ser jag vad dom har för kurser. Jag har deras SSG nummer och personnummer.

    Peter
  • Hej Peter,

    Du kan endast se vilka kurser dina användare har, så om du vill ha insyn i deras kursstatus, behöver du bjuda in dem som användare till ditt företag. Här kan du läsa om hur du bjuder in användare.
    Support
  • Hej,

    Går det att "städa" bort utgångna/påminnelser på kurser som inte användarna behöver längre.
    Jag vill fortfarande ha kvar personerna på andra kurser.
    (I.e COVID - 19 eller på arbetsplatser man inte jobbar på längre)

    Mats
  • Hej Mats,
    Tyvärr så går de inte att ta bort. Första påminnelsen går till kursdeltagaren, sedan får du som administratör två påminnelser på kurs.
    Sandra Holmlund Supportadministratör