Jag har inte fått mitt accesskort, vad beror det på?

Hej,
Jag gick kursen för 3 veckor sen och har fortfarande inte fått mitt kort.
Hur kommer det sig?
Emma

Kommentarer

  • Hej Emma,

    I detta fall beror det på att ditt foto har blivit avvisat, och du behöver be din administratör att ladda upp ett nytt foto åt dig. Om du inte vet vem din administratör är hittar du denna information under fliken "Mina uppgifter", eller genom att kontakta SSG Support.

    Andra orsaker till att man inte fått sitt kort, kan vara någon av följande:

    • Du har ett utfärdat kort sedan tidigare, och det skapas då inte ett nytt kort per automatik.
    • Kortet har skickats till fel adress. I de flesta av dessa fall skickas kortet i retur till vårat kontor.
    • Du har endast genomfört lokal kurs, och inte en av dem där accesskortet ingår, tex. SSG Entre Grundkurs.
    Support
  • Hej, vi har genomfört SSG Entre och undrar över hur snart efter att man har laddat upp foto som kortet levereras?
    Martin
  • Hej Martin,

    När fotot är uppladdat och en grundkurs är tilldelad tar det ca 3-5 arbetsdagar innan Accesskortet kommer via vanlig post.
    Joel