Resultatet på SSG Entre Grundkurs laddas inte upp

Hej,
Jag gjorde SSG Entre Grundkurs i fredags och fick ett godkänt resultat. Men det syns inte på mina kurser, och jag behöver det för mitt jobb.
Gustavo

Kommentarer

  • Hej Gustavo!

    Jag ser att du genomförde en repetition av kursen, och när det gäller SSG Entre Grundkurs förlängs inte giltighetstiden om man enbart gör en repetition.

    Det är någon av dina administratörer som behöver tilldela dig kursen på nytt, och du behöver sedan genomföra denna nytilldelning för att giltighetstiden ska förlängas.
    Sofia Supportadministratör