Hur förnyar jag min SSG Entre Grundkurs?

Min kurs SSG Entre Grundkurs är på väg att gå ut så jag måste förnya den. När jag loggar in på min sida kommer jag inte åt kursen. "Kursen måste förnyas av en kursadministratör"
Hur går jag tillväga?

Magnus

Kommentarer

  • Hej Magnus!

    När det gäller SSG Entre Grundkurs, så behöver administratören på ditt företag tilldela dig en förnyelse innan du kan göra om kursen. Vem som är din administratör kan du se under "Mina inställningar".
    Support
    (Uppdaterad )