SSG employee safety

Hej,

Jag undrar hur giltighetstiden för kursen Employee safety bestäms? Är det ni på SSG som sätter tiden eller vi som företag? Vi har även en lokal SSG EMployee safety kurs med en annan giltighetstid. Min fundering är varför SSG employee safety ska förnyas efter bara 3 år?

/Olivia
Olivia

Kommentarer

  • Hej Olivia,

    Det är ni som Employee Safety-kund som bestämmer giltighetstid på er lokala kurs (1, 3 eller 5 år).
    Grundkursen har en giltighetstid på 3 år som standard.
    Vill ni göra några ändringar i er kurs eller ert avtal kan ni höra av er till er kontaktperson hos oss.

    Vänligen,
    Joel