Hur väljer jag vilket språk kursen ska visas på?

Hej

Jeg er administrator, kan jeg ændre sproget fra svensk til engelsk for kursist?
Morten

Kommentarer

  • Hej,

    När man startar kursen får man välja vilket språk man vill göra den på, vilka språk som finns tillgängliga beror dock på vilken kurs det är. Kursen SSG Entre Grundkurs finns på 18 språk medan många av de lokala kurserna endast finns på svenska och engelska.
    Sofia Supportadministratör
    (Uppdaterad )