Mail om att förnya kurser som vi inte längre behöver

Hej,
Jag har anställda kollegor som jag får noteringar från er via mail att det är dags att förnya kurser, men hos den kunden behöver vi för närvarande inte förnya kursen.
Hur stänger man av detta så inte man får mail om förnyelser hela tiden?

Med vänlig hälsning Patrik.
Patrik

Kommentarer

  • Hej Patrik,

    Om man inte behöver förnya kurserna så låter man dom helt enkelt löpa ut i giltighetstid.
    När de väl har gått ut så försvinner de från kursdeltagarnas sida.
    Med vänlig hälsning
    SSG Tjänstesupport
    Support