Skickas ett nytt accesskort vid varje ny genomförd kurs?

Hej!

Gjorde en ny kurs för en specifik industri, får jag ett nytt kort nu?
Anonym

Kommentarer

  • Hej!

    Accesskortet skickas ut första gången du blir tilldelad någon av SSGs kurser. Går du fler kurser från SSG uppdateras ditt befintliga kort.
    Petra Sahlén
  • Hej!
    Har precis genomfört en SSG-kurs. Skickar ni en bekräftelse via mejlen och Accesskortet via posten?

    Björn
  • Hej Björn,

    Tack för din fråga.

    När du har klarat en kurs så sparas den informationen automatiskt i din profil.

    Accesskortet skickas automatiskt om ett foto har laddats upp och om man inte har ett giltigt Accesskort sedan tidigare.

    Om du redan har ett Accesskort så laddas kursen på ditt befintliga kort.

    Det skickas inte ett nytt Accesskort efter varje slutförd kurs.
    Sandra Holmlund Supportadministratör