Se utbildningar för underentreprenör

Kan en person vara anknuten till flera företag samtidigt?
Jag tänker på om jag som administratör för ett företag kan lägga in underentreprenörers medarbetare för att se deras utbildningar och giltighetstider när vi anlitar dom i olika projekt?
Jenny L

Kommentarer

  • Hej Jenny,

    Detta stämmer bra. Som administratör kan du bara se kurser för de som finns inlagda på företaget. Och då det inte är några hinder att vara registrerad på flera företag samtidigt, är det inga problem att lägga upp era underentreprenörer även på ert företag.
    Support