Säga upp SSG Entre

Hej!

Vårt bolag har inte längre användning av SSG Entre, hur säger man upp avtalet hos er?

Patrik

Kommentarer

  • Hej Patrik!

    Om man inte längre vill vara registrerade med ett aktivt avtal hos oss för tjänsten SSG Entre behöver vi en skriftlig uppsägning/avanmälan från administratören på ert företag till adressen: support@ssg.se.
    Förutsatt att ni inte har några obetalda kurser.

    Observera att det är kostnadsfritt att vara registrerade för tjänsten SSG Entre och att det endast är beställning av kurser som genererar kostnader för företaget.
    Petra Sahlén