Har repeterat kursen, men giltighetstiden förlängs inte

Min SSG Entre grundkurs går ut imorgon 17/8 2023. Jag har repeterat den och fått godkänt på kursen men den uppdateras ej med nytt datum. D.v.s det kvarstår att den går ut imorgon fast alla moment står genomförda ?
Mikael

Kommentarer

  • Hej Mikael,

    När det gäller just SSG Entre Grundkurs så behöver den kursen beställas av er administratör innan den går att repetera så att giltighetstiden blir förlängd med 3 år till. Innan dess går det naturligtvis också att genomföra kursen, men då blir det bara en repetition och själva giltighetstiden förlängs inte. Så ta kontakt med din administratör så att denne kan beställa en förnyelse av kursen till dig.
    Support