Hur registrerar jag företaget och får åtkomst till kurserna?

Ska registrera vårt företag för SSG Entre. Är det någon kostnad för det eller är det bara kurser som kostar?
Marie
Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Marie,

    Det medför ingen kostnad när man registrerar företaget. Klicka här för att komma till formuläret för registreringen.

    Din ansökan hanteras inom åtta arbetstimmar, och den du i anmälan angett som administratör för tjänsten kommer därefter få ett mejl med inloggningsuppgifter.

    Administratören kan då logga in och bjuda in användare, samt tilldela dem de kurser de behöver genomföra.

    Sofia Supportadministratör
    (Uppdaterad )
    Bästa svaret
  • Om jag redan har SSG Entré + kort och har nu startat eget företag... kan jag registrera företaget utan att behöva välja någon kurs utan bara flytta över kortet?
    Mikael
  • Hej,

    Ja, det kan du göra. Det är kostnadsfritt att registrera företaget, och du behöver inte välja någon kurs i samband med detta.
    Sofia Supportadministratör
    (Uppdaterad )