Problem med registrering av telefonnummer

Hej
Har registrerat en ny tekniker på företaget,som tidigare vart registrerad på ett annat företag.
Teknikern har tagit över ett telefonnummer från en tekniker som inte är kvar på företaget och jag har avregistrerat honom i SSG systemet. Men när den nya teknikern loggar in så ser han den gamla teknikerns SSG utbildningar.Verkar som att det är telefonnummret som är den gemensamma nämnaren.
Hur kan vi lösa detta ?

Tommy

Kommentarer

  • Hej Tommy,
    Be din nyanställda att ringa oss på 060141510 så hjälper vi honom att ändra kontaktväg för inloggning.

    Support