Önskan om att kunna lägga till t.ex. heta arbeten, truck, travers m.m. på SSG-Accesskortet

Hej,
På tex byggen så har man ID06. Där kan man lägga in att man gått heta arbeten, säkra lyft, arbetsplattform m.m.
Finns det möjlighet att ni kan lägga in så man får dessa behörigheter på SSG kortet? Det skulle underlätta mycket.
Det borde vara flera som är intresserade av detta.
Rickard

Kommentarer

  • Hej Rickard,
    Tyvärr så går inte det i dagsläget. Vi har fått denna frågan av fler men inget som kommer att vara aktuellt just nu.
    Support