Hur skickar jag en inbjudan på nytt?

Hej!
Jag har skickat en inbjudan till en person som har råkat radera mailet med länken. Hur gör jag för att skicka inbjudan igen?

Jenny

Kommentarer

  • Hej Jenny,

    I din användarvy finns längst upp en lista på inbjudna användare som ännu ej accepterat inbjudan eller skapat sitt konto. Längst ut på raden med respektive namn kan du få fram en meny genom att klicka på de tre prickarna, och där finns valet "skicka om inbjudan".
    Sofia Supportadministratör
    (Uppdaterad )