Hur hittar jag MIF-numrena på accesskorten?

Vi har en uppdragsgivare som önskar MIF-nummer på två av våra anställda med SSG-kort.
Var hittar jag denna uppgift?
Madelaine

Kommentarer

  • Hej Madelaine,

    Administratör på företaget kan ladda ner ett dokument med chip-nummer för respektive accesskort, vänligen följ nedanstående steg:
    • Går till fliken 'Användare'.
    • Söker på användaren det gäller alternativt ladda ner dokumentet för samtliga.
    • Trycker på 'Generera CSV' samt ' Ladda ner CSV'.
    På så vis får ni dokumentet som innehåller alla chip-nummer, inklusive MIF-numret.
    Support