Hur kommer jag åt en lokal SSG-utbildning?

Hej,
Nu har jag gjort grundutbildningen och ska göra den lokala för Sandvik Industripark, enligt uppgift. Jag ska in och jobba på Sandvik i Sandviken.

Vart hittar jag rätt lokala utbildning?
Kristina

Kommentarer

  • Hej Kristina,

    För att komma åt lokala, anläggningsspecifika kurser gör du enligt följande:
    1. Logga in
    2. Klicka på Learning.
    3. Klicka på Mina kurser.
    4. Scrolla ner till Anläggningar och sök upp den det gäller. Där finns den lokala kursen valbar och redo att startas.
    Sofia Supportadministratör
    (Uppdaterad )