Hur ser jag till vilken adress accesskortet skickats?

Hej! Jag har glömt att ladda upp ett foto på en användare som jag har tilldelat kurser och beställt kort till. Nu har jag fixat det men kan inte se vart kortet skickas? Var kan jag ändra det?
Mattias

Kommentarer

  • Hej Mattias,

    Du som administratör hittar dessa uppgifter genom att följa nedanstående steg:
    • Gå till fliken Användare
    • Välj den användaren det gäller.
    • Gå till Accesskortslogg
    Där finner du all information gällande accesskort-ordern. Värt att nämna, denna information blir synlig först en timme efter ordern blivit lagd och det är den leveransadress du valde vid användarens kursbeställning. Denna adresse går inte att ändra när beställningen är lagd.

    Med vänlig hälsning,
    Support