Korthållare och tillbehör i webbshopen

Hej,
Jag glömde beställa korthållare & band när jag beställde en kurs för SSG Entre till en användare. Kan jag beställa det i efterhand?
Anders

Kommentarer

  • Hej!

    Du kan via vår webbshop beställa bl.a. korthållare till accesskorten.

    Petra Sahlén
  • Behöver man alltid beställa korthållare separat eller följer det med första gången man genomfört SSG Entre Grundkurs?
    AC
  • Hej AC,

    Korthållaren behöver man alltid beställa separat. Man får en fråga om att beställa tillbehör till Accesskortet då man tilldelar en användare SSG Entre Grundkurs för första gången.

    Har man missat att beställa då så kan man beställa via vår webshop: Artiklar - Category (ssg.se)
    Support