Hur beställer man accesskortet?

En deltagare har gjort klar SSG entre basic kursen och han undrar om hur han kan beställa ett fysisk kort
David

Kommentarer

  • Hej David,

    Om man är en helt ny användare skickas accesskortet per automatik, så länge det finns ett foto uppladdat och en grundkurs tilldelad. Fotouppladdning sker av administratören på det företag man är anställd vid.

    Om man däremot har ett accesskort utfärdat sedan tidigare skickas ett nytt kort inte ut per automatik, utan då laddas de kurser du genomför upp på det. Om kortet är borttappat eller trasigt behöver dock administratören beställa ett ersättningskort.

    Vem som är din administratör hittar du som inloggad under "Mina uppgifter", eller genom att kontakta SSG support.
    Sofia Supportadministratör
    (Uppdaterad )
  • Hur beställer man ett fysiskt kort till en nyanställd person som haft SSG hos sin tidigare arbetsgivare endast i app på telefonen? Kurserna är fortfarande giltiga så det är endast det fysiska kortet som skall beställas.
    Eva
  • Hej Eva!

    För att beställa ett kort endast, vänligen se följande inlägg: Hur beställer jag som administratör ett ersättningskort?
    Sofia Supportadministratör